7 Jun 2017

Je v tom srdíčko

♥♥♥
Valentýn i První máj jsou jen další svátky v řadě, které se mi vyhýbají, jednak kvůli nulové iniciativě druhé strany, druhak kvůli nedostatečné iniciativě ze strany mojí (iniciativa = láska?). Hořkosladká kombinace v podání tmavé čokolády a cukrem ulepeného marcipánu mi přišla ke stavu věci jako dělaná. Pinholku mám rozpracovanou už od ledna, abych se alespoň do jednoho ze svátků zamilovaných trefila. Bohužel, párkrát se mi rozpadla na kousky úplně nechtěně a několikrát jsem se přistihla, že pořádám spíš malou, soukromou fondue párty s rozehřátou hořkou čokoládou a plátky banánu napíchnutými na špejli než provozovala něco jako výrobu fotoaparátu - a to zcela záměrně....
Každopádně je jisté, že v únoru roku 2018 stihnu nafotit další valentýnskou várku srdíčkových fotek úplně s přehledem a v čas (...a možná i s jinou maskou).

Recept:

čokoláda: kakaové máslo + karob (je tmavší = lepší pro pinholí účely) nebo kakao
růžový marcipán: kupovaný, barvený řepou
tmavý marcipán: kupovaný, barvený karobem/kakaem
bílá čokoláda: kupovaná (tu se mi prostě nikdy nepodařilo vyrobit)

A ano, je v tom srdíčko, full frame byl nahrazen tímto pošetilým tvarem...

 ♥
 ♥
 ♥
 ♥

...jak fotí pinholka sama sebe...


Nepište milostné dopisy masovým vrahům, jednou u Vás třeba zazvoní a budou si Vaši náklonnost vykládat nožem...
 ♥
 ♥
více a vlastně skoro vše (vizuálno) opět ve videu:



Možná bych zde na závěr chtěla otevřít otázku pojmu "čokoládová (nebo kakaová) dírka" a oprostit toto slovní spojení od jeho pejorativního významu... Vlastně se občas stydím při popisování funkčních částí mých jedlých pinholek a přitom je to takové nevinné...
:D

Sladký den

3 comments: